Audyt Wzorniczy
Audyt wzorniczy obejmuje:
- Analiza wzornicza firmy oraz jej otoczenia w zakresie oferty produktowej, technologii, modelu biznesowego, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej.
- Zdefiniowanie i charakterystyka klientów i konkurentów oraz kluczowych dla firmy trendów rynkowych.
- Analiza potrzeb firmy w zakresie zarządzania wzornictwem oraz analiza oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego firmy.
- Strategia wzornicza – raport z przeprowadzonego audytu wzorniczego zawierający:
- ogólną charakterystykę firmy zawierającą analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej,
- ogólny opis otoczenia Zamawiającego w zakresie designu zawierający co najmniej informacje odnośnie charakterystyki klientów, opis głównych konkurentów, opis trendów rynkowych, ) określenie kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, społecznych i technologicznych o dużym potencjale wpływu na rynek Zamawiającego;
- ocenę poziomu wykorzystania wzornictwa w firmie Zamawiającego oraz jej potencjału w tym zakresie;
- zdefiniowanie problemów wzorniczych w firmie Zamawiającego, przy czym problemy te mogą dotyczyć zarówno produktu, jak i innych procesów biznesowych w firmie Zamawiającego;
- rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla Zamawiającego