Audyt Wzorniczy

Audyt wzorniczy obejmuje:

  1. Analiza wzornicza firmy oraz jej otoczenia w zakresie oferty produktowej, technologii, modelu biznesowego, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej.
  2. Zdefiniowanie i charakterystyka klientów i konkurentów oraz kluczowych dla firmy trendów rynkowych.
  3. Analiza potrzeb firmy w zakresie zarządzania wzornictwem oraz analiza oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego firmy.
  4. Strategia wzornicza – raport z przeprowadzonego audytu wzorniczego zawierający:
    1. ogólną charakterystykę firmy zawierającą analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej,
    2. ogólny opis otoczenia Zamawiającego w zakresie designu zawierający co najmniej informacje odnośnie charakterystyki klientów, opis głównych konkurentów, opis trendów rynkowych, ) określenie kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, społecznych i technologicznych o dużym potencjale wpływu na rynek Zamawiającego;
    3. ocenę poziomu wykorzystania wzornictwa w firmie Zamawiającego oraz jej potencjału w tym zakresie;
    4. zdefiniowanie problemów wzorniczych w firmie Zamawiającego, przy czym problemy te mogą dotyczyć zarówno produktu, jak i innych procesów biznesowych w firmie Zamawiającego;
    5. rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla Zamawiającego