Doradztwo w zakresie marketingu i sprzedaży

Program Operacyjny Kapitał Ludzki Człowiek – najlepsza inwestycja

Zaproszenie do udziału w usłudze doradczo – szkoleniowej PARP pn. „Zapewnienie dostępu przedsiębiorstw do nowych usług KSU”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 2.2.1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki, na lata 2007-2013.

Dla kogo?

Usługa systemowa KSU w zakresie marketingu i sprzedaży dedykowana jest mikro i małym przedsiębiorstwom z branży przetwórstwa rolno – spożywczego. Jej celem jest poprawa efektywności zarządzania przedsiębiorstwem, podniesienie zdolności operacyjnych przedsiębiorstwa oraz wzrost jego konkurencyjności poprzez wdrożenie nowych narzędzi marketingowych i sprzedażowych.

Opis usługi

ETAP I – ANALIZA SYTUACJI RYNKOWEJ FIRMY

Ø  Analiza uwarunkowań zewnętrznych przedsiębiorstwa (popyt i sprzedaż, analiza nabywców, systemu dystrybucji, makroekonomicznego otoczenia, szans i zagrożeń)

Ø  Analiza uwarunkowań wewnętrznych przedsiębiorstwa (ocena pozycji rynkowej, struktury sprzedaży, słabych i mocnych stron)

Ø  Identyfikacja i analiza potencjalnych problemów marketingowych (pozycjonowanie oferty, dobór grupy docelowej, problemy sprzedażowe)

ETAP II – DORADZTWO STRATEGICZNE

Ø  Indywidualne doradztwo, którego efektem będzie przygotowanie planu marketingowego oraz

Ø  Opracowanie 5 wykonawczych programów marketingowych rekomendowanych do wdrożenia w przedsiębiorstwie

ETAP III– ASYSTA WE WDRAŻANIU PLANU MARKETINGOWEGO

Ø  Kompleksowe wsparcie doradcze w procesie wdrażania planu marketingowego oraz programów wykonawczych

ETAP IV – SZKOLENIE Z ZAKRESU PODSTAWOWYCH ZAGADNIEŃ MARKETINGOWYCH

Ø  szkolenie ma na celu podniesienie wiedzy i umiejętności w zakresie rozwoju marketingowego firmy

Ø  zakres szkolenia:

·    Podstawowe pojęcia z zakresu marketingu i sprzedaży

·    Specyfika marketingu w branży rolno-spożywczej

·     Podstawowe elementy i zasady analizy rynku i przygotowania planu marketingowego

·      Zasady implementacji planu marketingowego

Ø  szkolenia mają charakter zamknięty, w maksymalnie 15-osobowych grupach

Ø  forma szkoleń to: 25% zajęć teoretycznych i 75% zajęć warsztatowych

Ø  czas trwania szkolenia to 2 dni (16 godzin zajęć) – zapewniamy posiłki oraz nocleg

Z zaproponowanego wsparcia możesz skorzystać, gdy:

Ø  Prowadzisz mikro- lub małe przedsiębiorstwo w branży przetwórstwa rolno-spożywczego;

Ø  Twoja działalność gospodarcza zlokalizowana jest na terenie województwa podkarpackiego;

Ø  Chcesz zwiększyć konkurencyjność, podnieść zyskowność i rentowność swojej firmy;

Ø  Potrzebujesz wsparcia w zakresie sprzedaży i promocji Twojej firmy;

Ø  Odczuwasz brak profesjonalnego doradztwa z zakresu szukania nowych rynków zbytu, optymalizacji dystrybucji i promowania swojej marki.

Finansowanie

Ø  Uczestnictwo w projekcie jest w 70% współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w formule de minimis.

Ø  Uczestnik projektu ponosi 30% kosztów usługi.

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o wypełnienie Formularza Zgłoszeniowego i przekazanie:

– drogą e-mail: ewiktor@pap.rzeszow.pl

– faxem na numer: 17 857 71 00 wew.29

– pocztą tradycyjną na adres:

Podkarpacka Akademia Przedsiębiorczości,

Al. Piłsudskiego 40/15, 35-001 Rzeszów.